Hildegard Johannessen blir ny rektor på Ringsaker vgs

Hildegard Johannessen, rektor på Storhamar vgs i Hamar, blir den nye rektoren på Ringsaker videregående skole.

Politiets hjørne

En gang i måneden vil det være politiets hjørne i kantina i lunsjen. Da er de tilgjengelige for spørsmål og en prat med både elever og ansatte.

Skolekonkurranse for automasjon

Samme konkurranse kjøres for både 2AU og 3AU og de to beste sammenlagtvinnerne går videre til fylkeskonkurransen.

Munn og tann

Vg3 apotekteknikk har hatt "Munn og tann"-kampanje i samarbeid med vg2 salg og reiseliv og vg3 automatisering.

Realfagsdag

Vg1 studiespesialisering fikk en realfagsdag hvor de fikk vite mer om hva fagene kjemi, fysikk og biologi har å by på.

Åpen skole

Vi fikk vist frem mye av det spennende som skjer på skolen vår til foresatte og kommende elever.

UngINN

Jenny i 3STC er nummer 8000 som har bestilt kulturkortet for ungdom i Innlandet.

Bransjefrokost

Vi inviterte til bransjefrokost for byggfag, TIF og elektro.

Internasjonalisering

Elever på ulike vg2 yrkesfag har  fått informasjon om muligheten for tre ukers praksisopphold i Østerrike og Spania.

Nansenskolens filosofidag

Historie og filosofi-klassene deltok på Nansenskolens filosofidag.