Foreldremøte for foresatte på alle trinn

Vi inviterer til foreldremøte torsdag 4. januar kl. 18.00. Oppmøte i idrettshallen.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Utveksling

Tyskelevene i vg2 fikk besøk fra samarbeidsskolen vår i Tyskland Erftgymnasium Bergheim.

Elevrådsstyret

Elevrådsstyret har blitt valgt. Tobias i 3STA er leder og Kaia i 2HEA-N er nestleder.

KORUS Øst

Elever fra 3STA og 3BUHE-N deltok med innspill for å blant annet utvikle kort med rusdilemmaer.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Velkommen til skolestart!

Mandag 21. august 2023 starter et nytt skoleår. Her finner du nyttig informasjon du trenger i skolestarten.

Passord på brukerkonto

Mange elever får SMS med beskjed om å lage passord til brukerkontoen sin. Her er noen tips om du har problemer med å få satt passord.

Avslutning vg3

Det ble en herlig avslutning med taler fra rektor, avgangselever, lærere og nydelig sang.

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.