Utveksling med Sevilla

16 elever med deres familier var vertskap for 16 spanjoler. Det ble en fin uke med mye læring og nye bekjentskaper.

null - Klikk for stort bildeVed Ringsaker videregående skole har vi gjennom Erasmus + programmet fått midler til å drive med utveksling med elever fra Sevilla i Spania. 16 norske elever med deres familier var vertskap for 16 spanjoler i uke 38. Det ble en fin uke med mye læring og nye bekjentskaper. Det overordnede temaet vi jobber med er Demokrati og Medborgerskap. Dette jobbet vi med i ulike arbeidsøkter på skolen, og vi var på besøk på Maihaugen på Lillehammer og på Nobels Fredssenter i Oslo. I tillegg hadde elevene mange felles aktiviteter på kveldene som gjorde dette til en innholdsrik og spennende uke. Vi gleder oss til å dra på gjenvisitt til Sevilla i mars.